Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Haken: een lief uiltje

Via mijn mail word ik met enige regelmaat op de hoogte gehouden van de nieuwe Drops patronen. daar word ik altijd erg blij van want ze hebben altijd van die mooie patronen, nog gratis ook!
Natuurlijk hebben ze graag dat je dan ook van hun garen bestelt, dat overigens online besteld, nieteens echt duur hoeft te zijn ten opzichte van gewoon in de (voordeel)winkel gekocht garen.
dus ik kan het zeker aanraden daar eens tussen te gaan neuzen.

Nu kreeg ik dus weer een leuke mail van hun binnen, dit maal met lieve diertjes om te maken. En mijn oog viel meteen op de lieve uiltjes! Het is een leuk patroon om te volgen en ook niet zo ingewikkeld. In een klein uurtje heb je de voorkant zeker wel af, het achterkantje is hetzelfde, dus aangezien je het dan al wel door hebt, zal die vast sneller gaan. En dan haak je de beide zijden aan elkaar vast terwijl je onderwerg ook nog even de vleugeltjes en daarna de pootjes er op zet. Ik heb trouwens Drops Paris garen gebruikt en een haaknaald nr4. Hiermee werd het uiltje wel ietsje groter, (12 ipv 10 cm) maar dat is nogsteeds een erg leuk formaatje :) Ik zou zeggen: heel veel haak plezier!

Bron: Patroon uitlje van Drops/GarnStudio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje en graag tot ziens!
My Frizzle