Pagina's

maandag 7 mei 2012

Vegatopia - Lekkere recepten- ook voor de non-vegetarier! :)

Ik ben vaak opzoek naar een lekker recept, dat dan net ff anders is als alles dat ik al regelmatig eet.
En dan bij voorkeur ook nog enigzins makkelijk te maken natuurlijk. Perslot heb ik een full-time baan, sport 3x per week en... Nouja, ben dan sinds kort ook nog eens zwanger! Heerlijk natuurlijk, maar de tijd van 1 dag vliegt gewoon om!

Heerlijk vind ik het dan om zo nu en dan van die lekkere tips te krijgen voor het avond eten (kibbeh - ook heerlijk met gewoon gehakt) of weer eens een ander beleg voor op je brood, een salade, toetje... noem maar op.

Nouja, hieronder in iedergeval mijn 2 laatst geteste recepten die ik echt heel erg de moeite waard vind!
Heel veel plezier en mee!

Vegatopia - Lekkere frisse tofuspread
Vegatopia - Vegetarische kibbeh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje en graag tot ziens!
My Frizzle